Error in connection! Try again later!

Asta simt in fiecare zi. Ma simt tot mai rupta de realitate, si nu ma refer aici la realitatea imediata, proxima, ci la cea de “acolo”, atat pe plan intern, cat si pe plan extern.

Nu ma uit aproape deloc la tv, poate doar seara mai ajung din cand in cand “In gura presei”, dar si lucrul acesta, din pacate, uneori ajunge mai mult zgomot de fond. Prind franturi de idei pentru ca mereu mai am si alte activitati de finalizat. Si uite asa ajung sa am grimasele cele mai diverse care indica uimirea, caci nu stiu ce se intampla in lume. Citind zilele trecute blog-ul unui coleg de facultate m-am deprimat brusc: cate s-au intamplat in lume zilele astea si eu ma port de parca singurul univers cu adevarat esential e reprezentat de casa - firma- facultate- casa.

M-am hotarat sa schimb ceva si mai ales ca, desi fiecare individ trebuie sa fie informat, eu cu atat mai mult trebuie sa fiu la curent cu stirile din toate domeniile, avand in vedere ca in acest moment studiez comunicare si mass-media. Shame on me!

Evenimentele de la Chisinau mi-au atras atentia si dorind sa nu fiu pe dinafara cand vine vorba de o situatie de tipul acesta, de o asemenea amploare, mi-am promis mie sa ma conectez mai des, iar conexiunea sa fie de fiecare data reusita!

Un comentariu:

  1. Bună ziua Doamnelor și domnilor, aveți nevoie de asistență financiară? Sunt Susan Benson. Sunt creditor și, de asemenea, consultant financiar.

    Aveți nevoie de un împrumut de afaceri, împrumut personal, credit ipotecar sau un împrumut pentru a vă finaliza proiectul? Dacă răspunsul dvs. este da, vă recomand să contactați firma mea. Oferim tot felul de servicii de împrumut, inclusiv împrumuturi pe termen lung și pe termen scurt. Pentru mai multe informații, scrieți-ne prin e-mail: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) sau trimiteți-mi un mesaj direct pe WhatsApp prin: +447903159998 și primiți un răspuns într-o clipă.

    Suntem o companie cuprinzătoare de servicii financiare și ne angajăm să vă ajutăm să vă îndepliniți toate aspirațiile. Suntem specializați în furnizarea de soluții financiare structurate persoanelor fizice și companiilor în cel mai eficient și mai rapid mod.

    Iată câteva motive pentru care ar trebui să ne contactați pentru un împrumut;
    * Comoditate - Puteți solicita un împrumut oricând, oriunde.
    * Suma flexibilă - decideți cât doriți să împrumutați.
    * Finanțare directă rapidă - primiți împrumutul în termen de 24 de ore de la aprobare.
    * Rată de dobândă flexibilă - Rată de dobândă accesibilă de 3%.
    * Ratele ridicate de aprobare - Aveți șanse de 99,9% să obțineți împrumutul
    * Rambursare flexibilă - Trebuie să alegeți data rambursării, fie săptămânal, lunar, fie anual, pe o durată de 1-30 de ani.
    * Aplicație online simplă.
    * Îndrumare și expertiză personalizate.
    * Fără taxe ascunse

    Nu pierdeți o oportunitate din cauza lipsei de finanțare. Contactați compania mea acum, vă putem ajuta cu un împrumut, deoarece am ajutat numeroase persoane și organizații care s-au confruntat cu dificultăți financiare în întreaga lume.

    Pentru mai multe informații despre oferta noastră de împrumut, vă rugăm să ne trimiteți cererea dvs. de împrumut prin
    E-mail: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com
    WhatsApp / Telegramă: +447903159998

    Intermediarii / Consultanții / Brokerii sunt bineveniți să își aducă clienții și sunt 100% protejați. În deplină încredere, vom lucra împreună pentru beneficiile tuturor părților implicate.

    RăspundețiȘtergere